Konsulting

Dzięki ponad 50 000 godzinom szkoleń rocznie nasz zespół techniczno-handlowy wspiera klienta dużą wiedzą fachową na wszystkich etapach procesu wyboru produktu i zakupu, wyróżniając się:
- Silna obecność handlowa w okolicy
- Globalne doradztwo przedsprzedażowe
- Dedykowany zespół techniczno-handlowy
- Dedykowane systemy na miejscu
- Szczegółowa dokumentacja uzupełniająca
Finanse

Doradcy finansowi IPC szybko i kompetentnie wspierają klienta w identyfikacji najlepszych rozwiązań ekonomicznych i fiskalnych oraz we wszystkich praktykach związanych z transportem produktów i marketingiem, świadcząc następujące usługi:
- Różne procedury wynajmu
- Zarządzanie praktykami podatkowymi
- Obsługa celna i płatność należności za transport
- Zarządzanie certyfikatami krajów spoza UE
Marketing

Zespół marketingowy IPC zapewnia bieżącą pomoc sieci sprzedaży za pomocą stale aktualizowanych materiałów komunikacyjnych oraz wspiera klienta poprzez produkcję i dystrybucję następujących materiałów:
- Komunikacja produktowa (katalogi, broszury, książeczki sprzedaży)
- Ukierunkowane akcje promocyjne (ulotki, broszury promocyjne)
- Targi, wydarzenia i media komunikacji produktowej
- Online, e-mail marketing
Logistyka

Dzięki wydajnej organizacji opartej na wydajnych platformach produkcyjnych i zautomatyzowanych magazynach, IPC może szybko zarządzać przetwarzaniem zamówień na maszyny i części zamienne oraz uważnie monitorować dostawy. Nasz system zapewnia:
- Realizacja zamówień na czas
- Pełna obsługa celna
- Sprawne, zautomatyzowane zarządzanie magazynami
- Szybka dostawa części zamiennych
Szkolenia

IPC posiada cztery centra szkoleniowe we Włoszech, po jednym dla każdej jednostki biznesowej, gdzie zapewnia naszym partnerom każdego roku ponad 5000 godzin szkoleń technicznych i handlowych.
Wsparcie

Dedykowany personel przeprowadza szkolenia na miejscu w lokalizacjach klientów na całym świecie. Regularna interakcja między rynkiem a naszymi zespołami posprzedażowymi i technicznymi pozwala na ciągłe doskonalenie produktu. Nasz zespół obsługi posprzedażowej pracuje z dużą wydajnością w następujących obszarach:
- Serwis pogwarancyjny
- Pomoc techniczna na miejscu u naszych klientów
- Infolinia pomocy
- Wsparcie serwisowe z konkretną dedykowaną dokumentacją
- Zarządzanie gwarancjami