Konsulting

Dzięki ponad 50 000 godzinom szkoleń rocznie nasz zespół techniczno-handlowy wspiera klienta dużą wiedzą fachową na wszystkich etapach procesu wyboru produktu i zakupu, wyróżniając się:

  • Silna obecność handlowa w okolicy
  • Globalne doradztwo przedsprzedażowe
  • Dedykowany zespół techniczno-handlowy
  • Dedykowane systemy na miejscu
  • Szczegółowa dokumentacja uzupełniająca

Finanse

Doradcy finansowi IPC szybko i kompetentnie wspierają klienta w identyfikacji najlepszych rozwiązań ekonomicznych i fiskalnych oraz we wszystkich praktykach związanych z transportem produktów i marketingiem, świadcząc następujące usługi:

  • Różne procedury wynajmu
  • Zarządzanie praktykami podatkowymi
  • Obsługa celna i płatność należności za transport
  • Zarządzanie certyfikatami krajów spoza UE

Marketing

Zespół marketingowy IPC zapewnia bieżącą pomoc sieci sprzedaży za pomocą stale aktualizowanych materiałów komunikacyjnych oraz wspiera klienta poprzez produkcję i dystrybucję następujących materiałów:

  • Komunikacja produktowa (katalogi, broszury, książeczki sprzedaży)
  • Ukierunkowane akcje promocyjne (ulotki, broszury promocyjne)
  • Targi, wydarzenia i media komunikacji produktowej
  • Online, e-mail marketing

Logistyka

Dzięki wydajnej organizacji opartej na wydajnych platformach produkcyjnych i zautomatyzowanych magazynach, IPC może szybko zarządzać przetwarzaniem zamówień na maszyny i części zamienne oraz uważnie monitorować dostawy. Nasz system zapewnia:

  • Realizacja zamówień na czas
  • Pełna obsługa celna
  • Sprawne, zautomatyzowane zarządzanie magazynami
  • Szybka dostawa części zamiennych

Szkolenia

IPC posiada cztery centra szkoleniowe we Włoszech, po jednym dla każdej jednostki biznesowej, gdzie zapewnia naszym partnerom każdego roku ponad 5000 godzin szkoleń technicznych i handlowych.

Wsparcie

Dedykowany personel przeprowadza szkolenia na miejscu w lokalizacjach klientów na całym świecie. Regularna interakcja między rynkiem a naszymi zespołami posprzedażowymi i technicznymi pozwala na ciągłe doskonalenie produktu. Nasz zespół obsługi posprzedażowej pracuje z dużą wydajnością w następujących obszarach:

  • Serwis pogwarancyjny
  • Pomoc techniczna na miejscu u naszych klientów
  • Infolinia pomocy
  • Wsparcie serwisowe z konkretną dedykowaną dokumentacją
  • Zarządzanie gwarancjami
INFOLINIA